Sunday, August 28, 2011

Bahia Art Tote Handbags

DIT was 'n baie dol week ... 'n baie opwindende week, en 'n groot "eye-opener".   My wildste drome en verwagtinge is oortref.  Dankie aan almal wat my ondersteun het.  My website is bietjie uitgedun na hierdie week .... maar ek kla nie.  Ek vra net dat julle asseblief geduldig moet wees, ek is besig met nuwe voorraad.  Omdat elke sak uniek is en 'n storie van sy eie het is dit nie net vir aanmekaar stik nie.

Oh no ... it takes time and being a bit of a perfectionist (that also takes time) my work is of a high quality and very neat.  I do take pride in my work and it is very important to me that the owner of one of my handbags can wear it with pride.

I also added new ceramic tiles to my website.  Visit to see some of the vintage inspired tiles ...great for that special mosaic project ... or maybe a bit of a face-lift in the kitchen.  Wat van 'n nuwe "splash-back" of sommer net 'n klein tafeltjie 'n nuwe gesiggie gee ....







No comments: